...:::FotoGalerie:::...

(Upravit řazení)

ReportérSraz
Johnny Morsová HoLaMa - Ústí nad Orlicí (2008-05-01)

Sem jsem měla v plánu hodit takový úvodník, ale nechce se ukázat. Jen jsem tam psala, že sraz byl hezký :) A že je to takové obrázkové vypravování. Tak si ho užijte. Takový sraz už asi nezažijem, tak alespoň an fotkách :D

(Smaž foto)

Ať žijí vlaky aneb cesta tam a zase zpátky. Neboť tak začíná náš příběh. Jedeme si poklidně vlakem do Ústí nad Orlicí na sraz Hocz. Se Sic děláme kraviny, spíme, posloucháme mp3, hrajem šachy. Prostě normální 5 hodinová cesta vlakem...

Sic si také pročítala Lukasovo přízpěvek z nástěnky. A to by nebylo abychom to také pořádně neprobraly. Cesta dlouhá, ještě delší než Lukasův proslov :D

(Smaž foto)

Na nádru v Praze. Už jen přibližně dvě hodinky cesty vlakem. Hurá. Říkaly jsme si...

Ještě stále ve vlaku, nyní směr Ústí nad Orlicí.

(Smaž foto)

Tady se nám přímo před očima přemisťoval nějaký kouzelník! Asi chtěl spáchat sebevraždu (nebyl on z hocz? :D) ale smůla - vlak jel nadruhou stranu..

Tady jsem po delší dobu nefotila. Totiž na nádraží jsme se sešli v hojném počtu - 5 lidí a čekáním na lidi, který zřejmě neměli vůbec v plánu přijet, nám ujel bus. Kdyby jen to. Morx a Thes pro nás měli pár překvapení. (tohle je z hospody při cestě)

(Smaž foto)

Totiž překvapení spočívalo v tom, že nemáme kde bydlet, zatím, a že se malinko projdeme - cca 20km. Ještě že v Ústí jsou samí hodní lidi a kousek nás svezl mladý hezký ochotný řidič :)

Slunce se už přehouplo přes obzor a my stále šli a šli a šli...

(Smaž foto)

A pořád ještě jdeme.. Teda Sic a Thes mi spíše utíkají. Ale když už jsem těch 320 km od svého rodného městečka tak si to tady alespoň vyfotím.

A hrad už je na tomhle kopci - totiž prý že tam přespíme. Ale jak jsme se dozvěděli z Thes telefonátu a nabubřenýho Morxe který provokativně už čekal na místě a my se pořád loudali péšo, na hradě spát nebudem.

(Smaž foto)

Ano právě kdesi v této přírodě jsme měli přežít do dalšího dne.

Přišli jsme na místo a tam na nás čekal zbytek co se buď vezl autem, nebo se vezl taky autem ale stopem. Na fotce Heduš (:P), Ariss a Susanne se cpou kroketama. (Někde tam pobíhal i Morx a Diel)

(Smaž foto)

Morxe a Thes uchvátila zásuvka. Nás třeba zajímalo, kde budemem spát..

Ceník, to vám asi došlo. Tak jsme se v tý hospůdce teda zarazili a kecali a tlemili se atd. Pomalu se nám stmívalo..

(Smaž foto)

Záběr na domácí pivaře. Aneb těch málo obyvatel té vesničky - Litice nad Orlicí.

Tam jsme měli v prvu namířeno. Bohužel, kastelán nám frknul. Měli jsme to smolný den...

(Smaž foto)

Naši organizátoři. :D Je jim nějak do smíchu..

Thes a Morx.

(Smaž foto)

Holky prý byly celý zmrzlý čekáním na nás cestovatelky, tak se potřebovaly zahřát. :D

Hezká cedulička, ale na špatných dveřích. Vchod byl totiž zevnitř :D

Diel pózoval..

Rozcestník. Alespoň vidíte, že jsme nekecali :D

(Smaž foto)

Tak tady jsme všichni pohromadě. Ale jsou to neskutečný drbny :D

Řvaly, řvaly až se je Diel pokusil umlčet - Dielovo pomstááá! (v podobě Sysinek :D)

Ale fotografa neumlčítééé!

Nebudu opakovat, že holkám byla zima :D

(Smaž foto)

Prý z těch všech poloh vytvoří Kamasútru..

Etc...

Apod...

Pomalu se nám smrákalo, ale zábava v plném proudu..

(Smaž foto)

No jo, kouzelníci - nikdy neviděli foťák.

Binec Ariss, Heduš a Susanne

(Smaž foto)

Všichni nadšení z foťáku, jen Morxe a Thes asi zase více zajímala zásuvka. Možná i něco jiného...

Diel v našem krásném ubytování - po nějaké delší cestě i promoklou trávou jsme to kempli do jednoho opuštěnýho kempu. Ubytovali jsme se v jedné z chatek. Byla tam tma jak v pytli..

(Smaž foto)

Naštěstí jsme měli Dielovo zapalovač. Zjistili jsme že na verandě chajdy je jen tajuplná lednice, miska jakýhosi psíka, stůl a židle. A pak i vchod do chatky.

Co mi dalo práci je přesvědčit, že jiné východisko než přespat v této chatce není. Hlavně Diela přesvědčit o tom, že ta pavučinka v rohu není obydlená.

(Smaž foto)

Aby Diel usnul bez strachu z pavouků, udělal zastrašovací rituál. Blázen pavouk ten, kdo by zůstal. Málem jsme neměli ani kde spát, naštěstí pyroman Diel, zřejmě věděl co dělá.

Měli jsme i asi dvě baterky (že by Morx tušil co bude?) a tak jsme si na to všechno posvítili. Z lednice na nás naštěstí pes nevypadl a vnitřek chatky šli prozkoumat ti odvážnější.

(Smaž foto)

Zatím co mi neměli ani chuť k jídlu z toho všeho a byli celkem rádi že ležíme, Morx a Thes večeřeli. Tma nebyla překážkou. (foceno s bleskem, takové světlo jsme tam fakt neměli)

Byl pozdní večer, první máj. Večerní máj byl lásky čas......

(Smaž foto)

Ranní prohlídka chatky. Tady jme taky mohli spát, kdybychom měli odvahu jít dovnitř a pořádně si an to posvítit. I když asi by to vyšlo nastejno. (Omlouvám se za rozmazanost, ale byla mi hrozná klendra..)

Tady bych snad raději ani nespala..

(Smaž foto)

Dokonce i kamna! Mě zamrazilo ještě více, jestli to teda ještě šlo. Byla fakt zima ráno! ( I večer, jediný kdo si neztěžoval byli Thes a Morx - měli jeden spacík. Chápeme.. :D )

Dokonce i sociální vybavení! A zrcadlo! Dokonce i funkční záchod, který splachoval. Úplný luxus a úplně ZADARMO!

(Smaž foto)

Tak jsme si tedy zbalili saky paky (bylo asi 7 hodin ráno), rozloučili se s chajdou a pomalu s epakovali. Ale hlavně nenápadně!

Ta lednička mě prostě učarovala.. :D

(Smaž foto)

Chatka z venku. Byla celkem hezká..

Akce "kočka leze dírou pes oknem".

(Smaž foto)

Bylo tam i více chatek a jak jsme později zjistili do některých jsme nemuseli lézt ani oknem. Dveře otevřené, jako by nás vítaly přímo..

Jako by se tu život zastavil. Bylo to docela strašidelné.

(Smaž foto)

Tam asi kdysi za Morxem, Thes a Dielem sídlil správce a vybíral prachy. Brekeke..

Zajímavé. Najdětete chybičku :D

(Smaž foto)

Kdyby jste hledali modrou, tak je nejspíše uvnitř. :D (Jinak cesta na plánovanou snídani do hospody, ve které jsme sídlili večer.)

Příroda tam byla hezká a vypadalo to, že bude i hezký den.

(Smaž foto)

Večer to vypadalo uplně jinak. Kdo ví, jestli jsme šli tudy.. :D

Při cestě do hospody jsme ještě zakotvili na dětské hřiště. Nevím o co se to Morx snažil, na snídaní jsme měli jít do hospůdky! (Pravda bylo docela brzo..) A Diel snad s tím benzínem i spal..

(Smaž foto)

Thes odradila mokrá houpačka. Překotvila na houpacího koníčka.

Ano, tady jí máme. :D

(Smaž foto)

Pohled na celou věc z houpačky. Mě totiž neodradila, já si jí utřela.

Autoportrét :D

(Smaž foto)

Houpy, houpy, kočka snědla kroupy.. Sic, která ještě nevěděla, že snídaně taky nebude.

Bylo brzké ráno, druhý máj. A bude hezky, dědičky si hrajou.

Psychická podpora?

když jsme zjistili, že nemáme snídani, jelikož v hospodě nám otvírali až v 17 h, vydali jsme se alespoň na hrad, kde jsme měli v plánu přespat.

(Smaž foto)

Cestou na hrad Litice nám Diel vyprávěl jeden dobrý vtip: Povídají si Hitler s Stalinem. Hitler povídá: Zrovna mám na disku skvělý fotky z Lidic. Stalin: Fakt? A vypálíš je pro mě? :D

Hrad Litice. Sic, Diel a Thes mi nějak frnkli. nechávala jsem se moc rozptylovat přírodou asi. :D

(Smaž foto)

Tak jsme vylezli až sem a koukali na ceduli otevíracích hodin. Morxe jsme nechali dole u hospůdky hlídat batohy.

Hradby byli vysoký a brána zavřená na petlici.

(Smaž foto)

Pořád ten hrad. Obloha bez mráčků...

Pohled skrz mříže.

Pohled na mříže.

Hradby byly sice vysoké ale vylézt se na ně dalo ;) I když, pak jsem popošla po hradbách dál a tam v pohodě Diel i Thes přešli přes rozbořené hradby. Taková námaha. Prý ale zákaz vstupu, muhehe.

(Smaž foto)

To skoror samo o sobě vypadá jako hororlezecká stěna :D ne to je hrad, prosím. Kastelán tu byl naštěstí až od devíti.

Ha, tudy jsem tam vylezla. Ale pššt..

(Smaž foto)

Nakonec jsme slezli z hradu a u hospůdky vyřešili ještě nejaké to papírování a přemýšleli co dál. My se Sic už měli delší dobu jasno. Vydali jsme se nakonec všichni na nádraží zjistit jak jezdí vlaky.

Jako na potvoru výluka! Neříkala jsem vám už, že se nám smůla lepila na paty?

(Smaž foto)

My se Sic jsme si zjistily vlaky (teda autobusy) do Prahy a Morx, Thes a Diel zjistili jak to budou mít nejblíže na nějaký další hrad, ale to si už nepamatuju jak se to jmenovalo.

Část cesty jsme měli společnou a času hromadu, protože jeden bus nám frknul před nosem. Takže jsme čekali a čekali. Chtěli jsme si nafouknout Thes míč, jenže...

(Smaž foto)

Pumpička se trochu porouchala a Diel se to snažil opravit. Nejdříve to porouchal ještě více, ale pak to zručně asi po hodině zase dal dohromady, pomocí přírody. (Něco tam pořád šťoural klacíkama..)

Morx moc Dielovi nevěřil a snažil se to nafouknout pusou. Tomu jsem zas nevěřila já. :D

(Smaž foto)

Pat a Mat. Co dodat, nakonec se povedlo.

Chvilku jsme si hráli s míčem, stihli jsme i mé minišachy s Dielem (vyhrála jsem :P) a pak si pro nás nakonec přijeli. Morx a Thes a nevěřící pohled Diela.

Hocz doprava. Spešl autobus jen pro nás! :D

My se na konec rozloučily z vlaku do Prahy. Sraz to byl sice nepovedený, ale vzpomínám na to jako na dobrodružný zážitek, i když v malém počtu a s moc velkými bágly. A 2 dny bohatě stačily. :)

(Smaž foto)

A tady už směr Budějovice. Nakonec nám bylo i trochu líto, že jedeme domů tak brzy. :)